Kto może skorzystać z wirtualnego biura w Warszawie?
Usługa wirtualnego adresu w Warszawie brzmi niezwykle kusząco – Twoja firma może w kilka minut przenieść się z małej, nieznanej miejscowości na Mazowszu do samej stolicy. Jednak czy takie rozwiązanie jest zgodne z prawem? I czy przynosi jakieś inne korzyści? Sprawdź, kto najczęściej korzysta z wirtualnego biura i dlaczego, a może sam spróbujesz takiego rozwiązania.
Na jakiej zasadzie działa wirtualny adres?
Czym jest wirtualne biuro? Jest to konkretne, istniejące biuro, które jest wynajmowane dla kilku różnych przedsiębiorstw. Choć na pierwszy rzut oka działalność taka może budzić pewne obawy, w praktyce jest całkowicie legalna i przynosi wymierne korzyści. Pracownicy wirtualnego biura przyjmują listy i korespondencję firmową, a następnie przekazują ją właścicielowi przedsiębiorstwa. Coraz częściej odbywa się to drogą internetową, przez udostępnienie skanów otrzymanych pism. Jednocześnie pod adresem cały czas znajduje się pracownik pełniący funkcję przedstawiciela Twojej firmy, który może przyjmować kontrole skarbowe czy wykonywać proste formalności (odbiór urzędowych pism na podstawie pełnomocnictwa).
Kto może korzystać z usług wirtualnego biura w Warszawie?
Z oferty wirtualnego adresu mogą skorzystać wszyscy przedsiębiorcy zakładający lub już posiadający własną działalność. Jednak dla niektórych grup jest to szczególnie korzystne rozwiązanie:
- Freelancerzy, wykonujący swoją pracę przez internet, nie są przywiązani do jednego miejsca. Dlatego też nie potrzebują prywatnego biura, a zamiast niego mogą skorzystać z opcji wirtualnej.
- Osoby często podróżujące łatwo mogą przegapić ważne urzędowe pismo lub inny istotny list. Z pomocą biura cała korespondencja jest dostępna na wyciągnięcie ręki w telefonie.
- Osoby obawiające się niezapowiedzianych kontroli skarbowych, w tym także wiele start-upów, może skorzystać ze wsparcia wirtualnego biura.
- Firmy z rozproszonymi zespołami czy osoby pracujące najczęściej u klienta nie skorzystają z wynajęcia prywatnego biura, które będzie większość czasu stało puste. Dlatego warto ograniczyć koszty i postawić na wirtualny adres firmy.
- Osoby otwierające dodatkowy oddział firmy w innym mieście. Wirtualne biuro pozwoli Ci być bliżej klientów, a jednocześnie nie opłacać całego biura samodzielnie.
Jak widać, usługi wirtualnego adresu są bardzo popularne. Czy jednak muszą się one ograniczać tylko do udzielania adresu oraz przeglądu listów?
Nie tylko przegląd korespondencji
Wiele podmiotów oferuje znacznie więcej. Decydując się na wirtualny adres, możesz teraz wybrać w pakiecie dodatkowo wsparcie księgowe i prawne. Co więcej, sporo biur prowadzi księgowość dla swoich klientów. Takie łączenie usług pozwala zakupić je w niższej cenie, niż w przypadku wyboru osobnego wirtualnego adresu, biura rachunkowego i doradcy księgowego.
Wirtualne biuro zajmie się w Twoim imieniu także obsługą urzędników, dokonujących kontroli skarbowej. Wielu przedsiębiorców boi się takiej sytuacji, jednak pracownicy biura mają już wieloletnie doświadczenie. A Ty nie musisz przebywać cały czas w swoim biurze, prawda?
Pełen zakres usług w zaledwie kilka minut
Wirtualne biuro brzmi naprawdę dobrze. Jak jednak zabrać się do rozpoczęcia współpracy? Jakie dokumenty będą potrzebne? Wszystko znajdziesz na stronie https://biurodlamisia.pl. Możesz tam również wynająć swój pierwszy wirtualny adres: zrobisz to przez internet w niecałe 7 minut, w systemie subskrypcji. Biuro dla MiŚa skanuje przychodzącą pocztę jeszcze tego samego dnia i udostępnia ją przez dedykowaną aplikację na telefon.