Kostki reklamowe. Reklama w trzech wymiarach!
Reklama jest dziś nieodłącznym atrybutem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Współczesne firmy mogą dziś stawiać zarówno na klasyczne, sprawdzone i doceniane od lat rozwiązania, do których należą m. in. plakaty reklamowe, billboardy i roll-upy. Mogą także zainwestować w zupełnie nowe, ciekawsze oraz wzbudzające większe zainteresowanie odbiorców akcesoria, do których należą np. kostki reklamowe. To coraz popularniejszy i chętnie wybierany przez polskie firmy nośnik reklamowy, który oprócz funkcji stricte promocyjnej, może spełniać także szereg innych, praktycznych funkcji. Jakich – o tym powiemy poniżej!
Czym są kostki reklamowe? Jak wyglądają?
Kostki reklamowe, jak sama ich nazwa wskazuje, to trójwymiarowe akcesoria reklamowe, które można zamówić w celu promocji swojej firmy. Są produkowane w różnych rozmiarach z trwałych i odpornych na zużywanie się materiałów – ekoskóry i wypełnienia z pianki lub styropianu. Oprócz stricte promocyjnej roli, kostki reklamowe mogą spełniać szereg praktycznych funkcji.
Można wykorzystać je np. jako dekorację biura lub poczekalni, mogą służyć jako wygodne siedziska lub stoliki, a także zostać wykorzystane do stworzenia tymczasowego podziału większego pomieszczenia na strefy. Ze względu na swój charakter, kostki reklamowe świetnie odnajdują się także w miejscach, w których przebywają dzieci – dostarczając im sporo radości i nowych pomysłów do zabawy.
Kostki reklamowe mogą zostać wyprodukowane w różnych kolorach. Istnieje możliwość ich zamówienia w kolorach firmowych oraz naniesienia logo firmy, jej hasła reklamowego lub nazwy produktu, który aktualnie chcemy promować. Ciekawym rozwiązaniem, na którego wykorzystanie decyduje się obecnie sporo firm, jest także nadrukowanie na kostki pojedynczych liter, które ułożone w rzędzie będą tworzyły nazwę firmy. To ciekawe, nowoczesne i nieoczywiste rozwiązanie, które może skutecznie wspierać promocję firmy.
Kostki reklamowe i ich potencjał promocyjny. Dlaczego warto w nie zainwestować?
Jednym z kluczowych problemów działań reklamowych prowadzonych w ostatnich latach jest „uodpornienie się” większej części społeczeństwa na nośniki reklamowe. Dotyczy to w szczególności znanych i od lat wykorzystywanych w marketingu akcesoriów promocyjnych. Plakaty reklamowe, billboardy oraz napisy na pojazdach nie są już tak skuteczne jak dawniej. Wszystko to za sprawą faktu, że na dobre wpisały się w panoramę polskich miast i nie wzbudzają już takiego zainteresowania, co dawniej – kiedy było ich jeszcze niewiele i dla większości społeczeństwa stanowiły swoistą nowość.
Zupełnie inaczej sytuacja przedstawia się natomiast w przypadku nowych, nieoczywistych rozwiązań, do których bez wątpienia zaliczają się kostki reklamowe. To nowoczesne, wzbudzające spore zainteresowanie odbiorców nośniki, obok których nie sposób przejść obojętnie i to bez względu na to, czy znajdują się one w siedzibie firmy, w biurze, poczekalni czy innym miejscu dostępnym dla osób z zewnątrz. Kostki reklamowe mogą zostać z powodzeniem wykorzystane także podczas eventów, w których bierze udział firma – świetnie sprawdzą się jako element dekoracyjny i promocyjny na targach, spotkaniach branżowych, kongresach i innych wydarzeniach biznesowych.