Witaj w systemie
Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, a chcesz korzystać z zasobów, które udostępniamy tylko zalogowanym użytkownikom, zapraszamy do zarejestrowania się.
Regulamin Projektu Edukacyjnego „Przystań w sieci”
§ 1 Postanowienia ogólne
Regulamin projektu edukacyjnego „Przystań w sieci” (dalej „Regulamin”) określa warunki uczestnictwa w Projekcie Edukacyjnym „Przystań w sieci”, który odbędzie się w roku szkolnym 2020/2021.
W ramach projektu uczestnicy zdobywają wiedzę z zakresu bezpiecznego i świadomego korzystania z internetu oraz otrzymują certyfikaty, na zasadach określonych w Regulaminie.
Cele Projektu:
Przekazanie nauczycielom i uczniom wiedzy z zakresu bezpiecznego i świadomego korzystania z internetu.
Wyposażenie nauczycieli w wiedzę umożliwiającą reakcję w sytuacji niepożądanych zdarzeń lub zachowań młodych ludzi w sieci.
Uświadomienie młodym ludziom na jakie zagrożenia należy być przygotowanym podczas korzystania z internetu.
Kształtowanie postawy krytycznego podejścia do informacji zamieszczonych w internecie.
Promowanie pozytywnych zachowań w sieci wśród młodzieży.
Definicje:
Organizator – Przestrzeń from Facebook, NASK-Państwowy Instytut Badawczy, Stowarzyszenie Polski Komitet Narodowy Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF,
Projekt – przedsięwzięcie edukacyjne pod nazwą „Przystań w sieci”, mające na celu propagowanie wiedzy z zakresu bezpiecznego i świadomego korzystania z internetu, realizowane przez Organizatora w roku szkolnym 2020/2021.
Strona internetowa Projektu – strona www, prezentująca Projekt, dostępna pod adresem https://przystanwsieci.pl
Edukacyjna platforma e-learningowa – część Projektu, dostępna po zalogowaniu, zawierająca bezpłatne kursy edukacyjne i testy sprawdzające.
Uczestnik Projektu – osoba pełnoletnia, która zawodowo zajmuje się edukacją dzieci i młodzieży powyżej 13 roku życia, która ponadto dokonała rejestracji i aktywacji konta na Edukacyjnej platformie e-learningowej (dalej także: „Nauczyciel”)
Uczeń – osoba ucząca się, powyżej 13 roku życia, która otrzymała dane logowania do Edukacyjnej platformy e-learningowej od Nauczyciela.
Formularz rejestracyjny – formularz, umożliwiający założenie i aktywację konta Nauczyciela, aby uzyskać dostęp do treści na Edukacyjnej platformie e-learningowej.
Formularz zgłoszenia chęci udziału w konferencji – formularz, umożliwiający zapisanie się na listę osób zainteresowanych wzięciem udziału w jednej z konferencji, organizowanych przez Organizatora.
Kursy e-learningowe – kursy, obejmujące wiedzę z zakresu bezpiecznego i świadomego korzystania z internetu, zamieszczone na Edukacyjnej platformie e-learningowej, dostępne dla Nauczyciela i Ucznia.
Certyfikat ukończenia kursu – dostępny dla Ucznia po zrealizowaniu Kursu e-learningowego i zaliczeniu testu sprawdzającego wiedzę.
Certyfikat ukończenia Projektu – dostępny dla Nauczyciela po spełnieniu warunków otrzymania Certyfikatu.
Certyfikat „Szkoły Promującej Świadome Korzystanie z Internetu w roku szkolnym 2020/2021” – wysyłany na adres placówki po spełnieniu warunków otrzymania certyfikatu dla placówki edukacyjnej.
§ 2 Adresaci projektu
Adresatami projektu są:
Wszyscy nauczyciele, psycholodzy, pedagodzy, bibliotekarze ze szkół działających na terenie Polski, zajmujący
się edukacją dzieci i młodzieży powyżej 13 roku życia, tj.
- uczniów klas 7 i 8 szkoły podstawowej,
- uczniów szkół ponadpodstawowych.
Młodzież powyżej 13 roku życia: uczniowie 7 i 8 klasy szkoły podstawowej oraz uczniowie szkół ponadpodstawowych.
§ 3 Zobowiązania Organizatora Projektu
Organizatorami Projektu „Przystań w sieci” są partnerzy:
Przestrzeń from Facebook, (Facebook Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bielańska 12, 00-085 Warszawa), KRS 0000419688,
NASK-Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kolskiej 12, 01-045 Warszawa, nr KRS: 0000012938,
Stowarzyszenie Polski Komitet Narodowy Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF, z siedzibą w Warszawie przy ulicy Rolnej 175D, 02-729 Warszawa, nr KRS 0000107957.
Organizator zobowiązuje się do:
nieodpłatnego udostępnienia, utrzymywania i aktualizowania strony internetowej Projektu wraz z jej zawartością oraz do niezwłocznego usuwania wszelkich ujawnionych usterek technicznych,
udostępnienia na stronie internetowej Projektu formularzy, umożliwiających udział w Projekcie:
-
formularz rejestracji na Edukacyjnej platformie e-learningowej
- formularz zgłoszenia udziału w
konferencji,
udostępnienia na stronie internetowej Projektu informacji dla rodziców Uczniów, opisującej Projekt i zasady udziału dla młodzieży powyżej 13 roku życia,
przyłączenia do Projektu wszystkich zainteresowanych Nauczycieli, którzy w terminie dokonają poprawnej rejestracji,
udostępnienia Nauczycielom zarejestrowanym na Edukacyjnej platformie e-learningowej bezpłatnych kursów edukacyjnych, obejmujących wiedzę z zakresu bezpiecznego i świadomego korzystania z internetu,
udostępnienia Uczniom na Edukacyjnej platformie e-learningowej bezpłatnych kursów edukacyjnych, obejmujących wiedzę z zakresu bezpiecznego i świadomego korzystania z internetu. Dostępem do kursów dla Uczniów zarządza Nauczyciel. Nauczyciel, który zarejestruje się do udziału w Projekcie będzie miał możliwość wygenerowania anonimowych dostępów do kursów dla Uczniów,
udostępnienia Nauczycielom materiału zawierającego opis i inspiracje do wykorzystania przy organizacji Dnia Świadomego Korzystania z Internetu. Materiał zostanie udostępniony w formie pliku PDF do pobrania na Edukacyjnej platformie e-learningowej,
Zorganizowania konkursu na przygotowanie projektu kampanii społecznej na temat bezpiecznego korzystania z internetu i wyłonienia laureatów konkursu. Zasady uczestnictwa oraz przebieg konkursu zostały określone w osobnym dokumencie – Regulaminie konkursu. Opis i Regulamin konkursu zostaną udostępnione Uczestnikom Projektu w formie pliku PDF do pobrania na Edukacyjnej platformie e-learningowej,
udostępnienia i/lub wydania Certyfikatów po spełnieniu warunków ich otrzymania,
zorganizowania bezpłatnych konferencji tematycznych, poszerzających wiedzę z zakresu bezpiecznego i świadomego korzystania z internetu w pięciu miastach w Polsce: Gdańsku, Białymstoku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie lub zorganizowania bezpłatnych, tematycznych konferencji online w przypadku, gdy ze względu na stan epidemiczny w Polsce nie będzie możliwości zorganizowania konferencji w trybie stacjonarnym,
powiadamiania osób, zgłaszających chęć udziału w Konferencji o rezultacie procesu kwalifikacyjnego (pierwszeństwo udziału zostało określone w paragrafie „Zasady udziału w Konferencji”),
bezpłatnego dostarczenia drukowanej publikacji zawierającej scenariusze lekcji związanych tematycznie z Kursami e-learningowymi pierwszym dwu tysiącom Nauczycieli, zarejestrowanym w terminie do 15 listopada 2020 r. na Edukacyjnej platformie e-learningowej. Publikacje zostaną wysłane tradycyjną pocztą na adres placówki, jaką podał Nauczyciel w formularzu rejestracyjnym do Projektu. W przypadku, gdy Organizator będzie dysponował nakładem publikacji umożliwiającym rozesłanie jej do Uczestników Projektu, którzy zarejestrują się do udziału w Projekcie po terminie 30 października 2020 r., zostanie zorganizowana dodatkowa wysyłka publikacji w styczniu 2021 r. Informacja o dostępnym nakładzie i terminie dodatkowej wysyłki zostanie opublikowana na stronie projektu.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
niezawinione usterki techniczne, powodujące błędy oraz czasowe ograniczenie dostępności strony internetowej Projektu i jej zawartości, a także za nieprawidłowe działanie urządzeń Nauczycieli i Uczniów,
błędne lub nieprawdziwe dane, podane podczas rejestracji Nauczyciela.
§ 4 Zasady udziału w Projekcie
W ramach Projektu Edukacyjnego "Przystań w sieci" Uczestnicy Projektu mogą:
wziąć udział w realizacji kursów e-learningowych,
wziąć udział w konferencji,
wziąć udział w konkursie na projekt kampanii społecznej,
zorganizować w swojej placówce Dzień Świadomego Korzystania z Internetu.
Proces rejestracji do udziału w Projekcie
Udział w Projekcie jest dobrowolny i bezpłatny.
Do udziału w Projekcie mogą zgłosić się wyłącznie osoby pełnoletnie, spełniające warunki § 2 pkt 1.
Zgłoszenie udziału do Projektu wymaga:
Formularz rejestracyjny obejmuje następujące dane:
Podanie nieprawdziwych lub niepoprawnych danych przez Uczestnika Projektu może skutkować jego wyłączeniem z Projektu.
Ukończenie procesu rejestracji wymaga kliknięcia linku aktywacyjnego, który będzie automatycznie wysłany na adres e-mail, podany podczas rejestracji.
Aktywacja konta oznacza uzyskanie statusu „Uczestnika Projektu”.
Jeden Nauczyciel może dokonać rejestracji więcej niż raz, jeżeli pracuje w więcej niż jednej placówce. Nauczyciel musi utworzyć oddzielne konto (oraz podać osobny adres e-mail) dla każdej placówki.
W przypadku problemów technicznych przy procesie rejestracji lub dostępie do kursów e-learningowych należy kontaktować się z Organizatorem poprzez dane kontaktowe podane na stronie Projektu.
Ochrona danych Ucznia
Uczestniczenie przez Uczniów w kursach e-learningowych nie wymaga od nich rejestracji. Organizatorzy nie zbierają żadnych danych Uczniów.
„Konta” Uczniów tworzone są przez system w chwili zakładania klasy przez Nauczyciela.
Nauczyciel
wpisuje liczbę uczniów w klasie i otrzymuje listę loginów i haseł, które stanowią ciąg znaków
alfanumerycznych. Nauczyciel może pobrać listę Uczniów w formacie pliku xlsx, zapisać na własnym
urządzeniu i wówczas może na własny użytek przypisać dane identyfikujące Ucznia. Za dane
identyfikujące w pliku, przypisane na własny użytek i zapisane na urządzeniu odpowiada wyłącznie
Nauczyciel.
Na platformie nie ma możliwości edycji danych Ucznia, ani nie jest możliwe jakiekolwiek działanie, zmierzające do jego identyfikacji.
Dostęp do treści
Przez cały okres trwania Projektu każdy Nauczyciel otrzymuje bezpłatny, nielimitowany dostęp do Kursów e-learningowych, obejmujących wiedzę z zakresu bezpiecznego i świadomego korzystania z internetu.
Oprócz Kursów Nauczyciela na platformie dostępne są także Kursy dedykowane Uczniom, tj. osobom spełniającym warunki, § 4 pkt 2. Tematyka Kursów jest analogiczna, lecz dostosowana do wieku Ucznia.
Nauczyciel może przeglądać i realizować własne Kursy oraz przeglądać Kursy Uczniów.
Kursy Uczniów, dostępne do przeglądania dla Nauczyciela są dostosowane do typu placówki, którą Nauczyciel wskazał podczas rejestracji:
nauczyciele szkół podstawowych uzyskają dostęp do kursów przeznaczonych dla uczniów klas 7-8 szkół podstawowych,
nauczyciele szkół ponadpodstawowych uzyskają dostęp do kursów przeznaczonych dla klas szkół ponadpodstawowych.
Uczeń będzie mógł przeglądać i realizować własny Kurs wyłącznie po spełnieniu poniższych warunków:
otrzymaniu dostępu do platformy od Nauczyciela w postaci: linku, loginu i hasła,
Warunki otrzymania przez Nauczyciela Certyfikatu ukończenia Projektu
Nauczyciel otrzyma Certyfikat ukończenia Projektu , kiedy wypełni wszystkie poniższe zobowiązania:
ukończy wszystkie Kursy e-learningowe dla Nauczyciela,
pomyślnie zaliczy wszystkie testy sprawdzające wiedzę, przypisane do Kursów,
udostępni co najmniej jeden Kurs Uczniom,
dwudziestu jego Uczniów ukończy co najmniej jeden Kurs i pomyślnie zaliczy test sprawdzający wiedzę (lub zrobi to cała klasa, jeśli liczy mniej niż dwudziestu Uczniów).
Certyfikat będzie możliwy do pobrania na Edukacyjnej platformie e-learningowej po spełnieniu wszystkich warunków, wymienionych w pkt. 5.1.
Certyfikat ukończenia kursu dla Ucznia
Uczeń może otrzymać Certyfikat do każdego Kursu, który ukończy i pomyślnie zaliczy test sprawdzający wiedzę.
Certyfikat Ucznia będzie możliwy do pobrania tylko przez Nauczyciela, z konta Nauczyciela.
Ze względu na ochronę danych osobowych Ucznia, certyfikat przewidziany dla Ucznia będzie mieć pustą sekcję, przeznaczoną do wpisania imienia i nazwiska po jego wydrukowaniu.
Po ukończeniu Kursu i pomyślnym zaliczeniu testu sprawdzającego wiedzę przez Ucznia, zostanie mu wyświetlony komunikat, aby zgłosił się po Certyfikat do swojego Nauczyciela.
Certyfikat dla placówki edukacyjnej
Placówka edukacyjna (szkoła) otrzyma Certyfikat „Szkoły Promującej Świadome Korzystanie z Internetu w roku szkolnym 2020/2021” po spełnieniu następujących warunków:
przynajmniej dwóch przedstawicieli placówki, zajmujących się edukacją dzieci i młodzieży powyżej 13 roku życia, otrzyma Certyfikat ukończenia Projektu (§4 pkt 5),
placówka zorganizuje Dzień Świadomego Korzystania z Internetu (§7) lub/i weźmie udział w konkursie na projekt kampanii społecznej.
Spełnienie warunków dla uzyskania Certyfikatu zostanie określone na podstawie:
raportu z platformy e-learningowej,
sprawozdania z realizacji Dnia Świadomego Korzystania z Internetu przesłanego za pomocą udostępnionego formularza i/lub pracy konkursowej wraz z formularzem zgłoszeniowym do konkursu, które to dokumenty potwierdzają realizację działań określonych w pkt 7.1b.
Certyfikat zostanie wysłany do wszystkich placówek, które spełnią wymagania określone w pkt 7.1, po zakończeniu Projektu.
Certyfikat zostanie wysłany tradycyjną pocztą na adres podany zgodnie z danymi, które wskazał przedstawiciel placówki, podczas rejestracji na Edukacyjnej platformie e-learningowej.
§ 5 Zasady udziału w Konferencji
Zgłoszenie udziału w Konferencji
Udział w Konferencji jest dobrowolny i bezpłatny.
Do udziału w Konferencji można zgłaszać się zgodnie z terminami zapisów, opublikowanymi na Stronie internetowej Projektu.
Do udziału w Konferencji mogą zgłosić się wyłącznie osoby pełnoletnie, spełniające warunki § 2 pkt 1.
Zgłoszenie chęci udziału w Konferencji wymaga:
Formularz zgłoszenia chęci udziału w Konferencji obejmuje następujące dane:
Podanie nieprawdziwych lub niepoprawnych danych będzie skutkować odrzuceniem zgłoszenia w procesie weryfikacji uczestników konferencji.
Zgłoszenie chęci udziału zostanie potwierdzone automatyczną wiadomością, wysłaną na adres e-mail, podany w formularzu.
W przypadku rezygnacji z udziału w konferencji stacjonarnej, uczestnik zobowiązany jest poinformować bezzwłocznie Organizatora o tym fakcie, wysyłając wiadomość na dane kontaktowe podane na stronie Projektu.
W sytuacji występowania zagrożenia pandemicznego Organizator może podjąć decyzję o zmianie formuły konferencji na konferencje online. O zaistnieniu takiej sytuacji Nauczyciele zarejestrowani na konferencje zostaną poinformowani wiadomością, wysłaną na adres e-mail, podany w formularzu. Informacja ta zostanie również umieszczona na stronie internetowej Projektu.
Udział w konferencji nie jest warunkiem uzyskania przez nauczyciela certyfikatu ukończenia Projektu ani certyfikatu dla placówki.
2. Proces kwalifikacyjny uczestników Konferencji
Zgłoszenie chęci udziału nie jest równoznaczne z zapisaniem na listę uczestników konferencji.
Pierwszeństwo udziału jest określone według następujących kryteriów, kolejno:
Osoby, które zostaną zakwalifikowane do udziału w Konferencji otrzymają osobne powiadomienie, wysłane na adres e-mail, podany w formularzu.
Nie jest możliwy udział jednego uczestnika w więcej niż jednej Konferencji.
Odpowiedzialność Organizatora
Organizator zastrzega sobie prawo w szczególnych sytuacjach do zmiany daty i miejsca zaplanowanej konferencji. O zmianach uczestnicy zostaną poinformowani z wyprzedzeniem.
W sytuacji zmiany miejsca, daty i/lub formuły konferencji uczestnicy będą mogli podjąć decyzję o rezygnacji z udziału. O rezygnacji Uczestnik jest zobowiązany poinformować bezzwłocznie Organizatora.
Organizator nie zwraca kosztów dojazdu i zakwaterowania uczestników.
§ 6 „Dzień Świadomego Korzystania z Internetu”
Organizacja Dnia Świadomego Korzystania z Internetu jest dobrowolną inicjatywą Nauczyciela/placówki. Jego realizacja stanowi jeden z warunków otrzymania „Certyfikatu Szkoły Promującej Świadome Korzystanie z Internetu w roku szkolnym 2020/2021”.
Dzień Świadomego Korzystania z Internetu może zostać zorganizowany w placówce, która zarejestrowała się do udziału w Projekcie. Dzień Świadomego Korzystania z Internetu powinien być elementem uzupełniającym i rozszerzającym działania edukacyjne zrealizowane podczas kursów e-learningowych.
Każda placówka samodzielnie wybiera datę organizacji Dnia Świadomego Korzystania z Internetu.
Celem organizacji Dnia Świadomego Korzystania z Internetu jest upowszechnienie wśród społeczności szkoły i/lub społeczności lokalnej, wiedzy na temat bezpieczeństwa w sieci i zagrożeń, z jakimi młodzież może się spotkać w Internecie.
Odbiorcami/uczestnikami Dnia Świadomego Korzystania z Internetu w placówce powinna być społeczność szkolna i/lub lokalna, która nie uczestniczyła w Projekcie „Przystań w sieci” i nie miała możliwości zdobycia wiedzy podczas kursów e-learningowych.
Za organizację Dnia Świadomego Korzystania z Internetu w placówce odpowiada Nauczyciel. Nauczyciel może zaangażować do współpracy Uczniów.
Organizator udostępni wszystkim zarejestrowanym do Projektu Nauczycielom materiały zawierające inspiracje do wykorzystania przy organizacji Dnia Świadomego Korzystania z Internetu. Nauczyciel może skorzystać z propozycji Organizatora, modyfikować je, rozwijać, bądź przygotować własne.
W celu potwierdzenia faktu organizacji Dnia Świadomego Korzystania z Internetu, każda placówka zobowiązana będzie wypełnić udostępniony przez Organizatora formularz z podsumowaniem działań zrealizowanych w ramach tego dnia. Wypełniony i przekazany Organizatorowi formularz sprawozdania będzie stanowić potwierdzenie dla Organizatora, że dana placówka zorganizowała Dzień Świadomego Korzystania z Internetu.
§ 7 Harmonogram projektu
Realizacja Projektu edukacyjnego „Przystań w sieci” przewidziana jest na rok szkolny 2020/2021 i trwa od 20.10.2020r. do 25.06.2021r.
§ 8 Postanowienia końcowe
Regulamin Projektu „Przystań w Sieci” wchodzi w życie z dniem 15.10.2020 r. wraz z publikacją na stronie https://przystanwsieci.pl. Regulamin stanowi jedyny dokument określający zasady i warunki uczestnictwa w Projekcie.
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie, w tym warunków udziału w Projekcie. Wszelkie zmiany uznaje się za obowiązujące od momentu ich opublikowania na stronie Projektu. Aktualna treść Regulaminu dostępna jest zawsze na Stronie internetowej Projektu. Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych przez Uczestników projektu.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa w Polsce.
Wszelkie pytania dotyczące projektu należy kierować do Organizatorów poprzez dane kontaktowe podane na stronie Projektu.
§ 9 Przetwarzanie danych osobowych w projekcie
Dane osobowe Uczestników Projektu są przetwarzane na zasadach określonych w „Polityce prywatności platformy e-learningowej Przystań w Sieci”, opublikowanej na stronie https://przystanwsieci.pl.
Regulamin korzystania z platformy e-learningowej Przystań w sieci.
obowiązujący od dnia 15.10.2020 roku.
§ 1. [Postanowienia ogólne]
§ 2. [Rejestracja na Platformie i uzyskiwanie dostępu do Treści Edukacyjnych]
§ 3. [Prawa i obowiązki Użytkownika]
§ 4. [Prawa i obowiązki oraz odpowiedzialność Właściciela Platformy]
§ 5. [Ochrona danych osobowych]
§ 6. [Postanowienia końcowe]
Polityka prywatności Platformy e-learningowej Przystań w sieci
Informacje o Platformie e-learningowej Przystań w sieci
Informacje w formularzach.
Udostępnienie danych.
Dane osobowe użytkowników Platformy podane w formularzu rejestracyjnym mogą być przekazywane:
Uprawnienia użytkowników Platformy.
Informacja o plikach cookies.
Zmiany w Polityce Prywatności
Jeśli nie posiadasz jeszcze konta, a chcesz korzystać z zasobów, które udostępniamy tylko zalogowanym użytkownikom, zapraszamy do zarejestrowania się.
Przechodząc do serwisu poprzez kliknięcie odnośnika „Zgadzam się” wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych.
Wyrażam zgodę na podstawowe oraz funkcjonalne cookies.
Podstawowe cookies są niezbędne aby strona mogła działać prawidłowo.
Cookies funkcjonalne wykorzystujemy do analizowania wizyt na stronie internetowej. Pomoże nam to
zrozumieć, jak często odwiedzane są poszczególne serwisy oraz pozwoli optymalizować i rozwijać
stronę.
Gdy korzystasz z naszych serwisów, gromadzimy informacje o Twojej wizycie i sposobie poruszania się w naszych serwisach. W tym celu stosujemy pliki cookies. Plik cookies zawiera dane informatyczne, które są umieszczone w Twoim urządzeniu końcowym - przeglądarce internetowej, z której korzystasz.
Pliki cookies używane w naszych serwisach wykorzystywane są między innymi do bieżącej optymalizacji serwisów oraz ułatwiania Twojego z nich korzystania. Niektóre funkcjonalności dostępne w naszych serwisach mogą nie działać, jeżeli nie wyrazisz zgody na instalowanie plików cookies.
Instalowanie plików cookies lub uzyskiwanie do nich dostępu nie powoduje zmian w Twoim urządzeniu ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tym urządzeniu.
Stosujemy dwa rodzaje plików cookies: sesyjne i trwałe. Pliki sesyjne wygasają po zakończonej sesji, której czas trwania i dokładne parametry wygaśnięcia określa używana przez Ciebie przeglądarka internetowa oraz nasze systemy analityczne. Trwałe pliki cookies nie są kasowane w momencie zamknięcia okna przeglądarki, głównie po to, by informacje o dokonanych wyborach nie zostały utracone. Pliki cookies aktywne długookresowo wykorzystywane są, aby pomóc nam wspierać komfort korzystania z naszych serwisów, w zależności od tego czy dochodzi do nowych, czy do ponownych odwiedzin serwisu.
Pliki cookies wykorzystywane są w celach statystycznych oraz aby usprawnić działanie serwisów i zwiększyć komfort z nich korzystania, m.in:
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim urządzeniu, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki w zakresie instalowania plików cookies. W każdej chwili możesz też usunąć z pamięci swojego urządzenia pliki cookies zapisane w trakcie przeglądania naszych serwisów. Pamiętaj jednak, że ograniczenia w stosowaniu plików cookies mogą utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z tych serwisów.
Niektóre pliki cookies są tworzone przez podmioty, z usług których korzystamy, np.
W naszych serwisach wykorzystujemy narzędzie Google Analytics do analizy ruchu na stronie internetowej oraz aktywności dotyczących jej przeglądania. Wykorzystujemy je w szczególności do celów statystycznych, aby sprawdzić jak często odwiedzane są poszczególne serwisy. Dane te wykorzystujemy również do optymalizacji i rozwoju serwisów. Więcej informacji na temat narzędzia Google Analytics znajdziesz na stronie: https://policies.google.com/technologies/cookies
Więcej informacji o zasadach plików cookies możesz znaleźć na: https://pl-pl.facebook.com/policies/cookies/